Stránky jsou prozatím v rekonstrukci. Vše z kategorie "DALŠÍ ZBOŽÍ" však můžete bez problému koupit a někomu tím pomoci.

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI?


Přečtěte si reklamační řád. Můžete-li využít práv z vadného plnění, postupujte dle tohoto postupu:


vraceni-zbozi


  1. Stáhněte si reklamační formulář ZDE - vytisknutý a správně vyplněný jej podepište.
  2. Pro urychlení procesu nám zašlete e-mail o reklamaci - do přílohy můžete přiložit naskenovaný formulář. *
  3. Veškeré zboží včetně příslušenství pečlivě zabalte a do balíčku vložte podepsaný formulář.
  4. Zboží jakkoliv zašlete na dresu: **
    Quickster s.r.o.
    Italská 2315
    272 01 Kladno
  5. To jest z Vaší strany vše. Následně pouze vyčkejte, než Váš požadavek vyřídíme.

* Krok č. 2 není povinný.
** Ideálně jakkoliv přes Českou poštu, PPL nebo přes Zásilkovnu.

 

Do názvu nepiště jméno obchodu "Help-Man", ale pouze název společnosti "Quickster s.r.o.".

Chtěli byste projekt Help-Man.cz podpořit? Klikněte a pomáhejte s námi.


Na uskutečnění tohoto projektu vynakládáme nemalé výdaje. Každý přispěvek nám tak velmi pomůže.